На металопластикові вироби та вхідні двері з МДФ накладками надаються гарантійні талони, згідно договору оформлення.

Нижче Ви можете ознайомитись з гарантійними випадками та умовами.

Для того щоб отримати гарантійний сервіс, необхідно дотримуватися таких правил:

При виникненні проблеми потрібно письмово повідомити про гарантійний випадок. При цьому ви повинні будете надати наступну інформацію: номер договору з датою підписання; адреса, за якою встановлювалися конструкції; дані контактної особи; час, коли вам зручно буде прийняти сервіс-майстра, а також причину гарантійного звернення.

По приїзду майстра необхідно буде надати йому вільний доступ до металопластикової конструкції.

Перед початком ремонтних робіт ви повинні надати майстру договір про купівлю-продаж металопластикової конструкції та супутні документи.

На металопластикові вікна та інші конструкції гарантійне сервісне обслуговування надається протягом 1-5 років по дії гарантії.

Усунення дефектів і неполадок відбувається за допомогою ремонту або заміни конструкції - повною або частковою.


 Ознайомтесь з гарантійним талоном на металопластикові вироби.

Гарантійний талон на металопластикові вироби, до замовлення № _____ від  «____»____________2017р.

 

Витяг з Договору доручення

Гарантом якості продукції, що замовляється Замовником, являється  безпосередній виробник продукції.

Витяг з Правил поставки продукції виробником

«… Ми як Виробники,виробляємо виключно високоякісну продукцію, підставою для чого є ретельний відбір постачальників комплектуючих матеріалів і жорстке дотримання технологічного процесу виробництва. Незалежно від того, через якого представника  було здійснено поставку продукції, виробник надає п’яти річну гарантію на металопластикові вікна та склопакети. На фурнітуру та іншу продукцію гарантійні зобов’язання виробника дійсні  протягом одного року.

 

Гарантія означає:

1. збереження цілісності, геометричної форми та розмірів продукції;

2. зміни початкового зовнішнього кольору профілів у межах 3-х відсотків протягом  п’яти років;

3. збереження герметичносі склопакетів;

4. збереження якості функціонування гумових ущільнювачів;

5. збереження цілісності фурнітури та відсутність корозії;

6. збереження герметичності притвору згідно з вимогами відповідної нормативної документації (ДСТУ та інш.)

 

Вироби знімаються з гарантії і гарантійні забовязання не розповсюджуються в наступних випадках:

- якщо вироби використовувались не за призначенням;

- якщо були порушенні правила експлуатації виробу;

- якщо вироби встановлено в отвори,які непередбачені затвердженими будівельними нормами і правилами;

- якщо виявлені зміни конструкцій,відмінні від встановлених Виробником;

- якщо виявленні механічні пошкодження;

- якщо пошкодження спричинено попаданням в середину склопакета сторонніх предметів.речовин та рідин;

- якщо пошкодження визвано стихійним лихом, пожежею,випадковим зовнішнім фактором чи за інших форс-мажорних обставин,в наслідок дій або бездіяльності третіх осіб;

 

 

Перед експлуатацією виробу рекомендуємо уважно ознайомитись з умовами гарантії. Ознайомившись поставте свій підпис в полі замовник:

 

 

 

 

 

Представник виробника:                                          Замовник, або преставник замовника:

                                                                              

                                                                      

      _________________________________                      підпис______________Прізвище__________

                                                                                         

 


 Ознайомтесь з гарантійним талоном на Вхідні двері з МДФ накладками.

Гарантійний талон на двері з МДФ накладками, до замовлення № _____ від  «____»____________2017р.

 

1. При дотриманні замовником правил транспортування, зберігання, монтажу та експлуатації гарантія виробу становить 1 рік.

2. У разі, якщо «Замовник» доведе, що недоліки товару виникли до передачі товару, тоді «Виробник» гарантує усунення виробничих недоліків Товару, виявлених під час приймання товару. Про виявлені недоліки «Замовник» зобов'язаний повідомити «Виконавця» письмово, шляхом подачі відповідного листа (рекламації). А також потрібно відразу показати недолік / несправність Товару відповідній особі яка на той момент передає вам товар. Термін усунення недоліків або заміни Товару становить 10 робочих днів з моменту складання Акта про недоліки.

3. Гарантія якості не поширюється на:

- Пошкодження, що виникли під час перевезення товару з вини замовника (користувача)

- Пошкодження, що виникли при монтажі Товару ;

- Пошкодження, що виникли при порушенні експлуатації товару;

- Механічні пошкодження і порушення цілісності конструкції з вини замовника (користувача);

- Ремонту і регулюванню дверей сторонніми особами;

- Допущення попадання будівельних матеріалів (цементу, піску і т.п.) на робочі частини фурнітури і замків;

- Наслідки стихійного лиха, вандалів тощо.

- На чистку вироби, планове технічне обслуговування замків і фурнітури, прийшли в непридатність зважаючи нормального зносу;

4. Оскільки ми не є виробником комплектуючих і фурнітури (замки, ручки, вічка тощо), не можемо давати гарантію більш ніж на три місяці з дня передачі Замовнику.

5. При відсутності відповідного захисного козирка над дверима, які встановлені, як вуличні вхідні. Захисний козирок повинен виступати з боків дверей не менше ніж по 1,00 м з кожного боку. Довжина козирка повинна становити не менше 2,00 м. При монтажі козирок повинен бути змонтований. Якщо козирка не має, відповідальність бере на споживач.

 

 

 

Представник виробника:                                       Замовник, або преставник замовника:

                                                                              

                                                                      

      _________________________________                     підпис______________Прізвище__________

 


 

дивіться також - Доставка

на головну.